٩/١٦/٢٠٠٧

هي الناس مالها ؟؟

ما هو يا الناس مش طبيعية يا انا مجنون ؟؟؟
الناس غريبة وبتعمل حاجات اغرب
مش كده ولا ايه ؟؟؟

هناك ٤ تعليقات:

ayklaam يقول...

محمود
ديه اول مرة اشوف البلوج بتاعك عجبني جدا ربنا يوفقك ولكن انا عندي تعليق
فيه شعار عندك في البلوج بيقول : مدونون ضد الشتائم والبذائات

والحقيقة انا بعترض معاك على هذه النقطة لأن فلسفة التدوين تعتمد اساسا على الغاء فكرة الرقابة ماعدا رقابة الذات-المدون نفسه- يعني اللي عايز يكتب شتيمة أو اي موضوع مايكتبه هوا حر لأنه من خلال مدونته بيعبر عن نفسه وبيتكلم كأنه لوحد وبينفس عن اللى جواه بغض النظر الطريقة ازاي
انا ساعات كتير اوي بكتب شتايم وكلمات خارجة بس عشان بكتب لنفسي وبس مش بحس بهاجس ان مين اعرفه ممكن يقرا الكلام ده وهيقول عليا ايه لأني بتعامل مع كل الناس بكامل الاحترام بس في مساحتي الخاصة انا ممكن اقول اللي انا عايزه

هكون اسف لو ازعجتك بس انا حبيت اقول رأيي وشكرا

غير معرف يقول...

حلوه قوى التدوينه دى ماقل ودل بس على فكره حكايه الجنون كلنا مجانين بطريقه ما كل انسان جواه حبه جنون فى افكاره فى حياتو واحيانا بيكون الجنون رحمه فانت متسالش انت مجنون ولا الناس مش طبيعيه لانى فى بلدنا مفيش حاجه طبيعيه جاءت على ناسها

MAKSOFA يقول...

كده ونص وانت طبيعي وهما اللي موش طبعيين لأن كلامك ده أنا برضه بأحسه

allfollowsome يقول...

الناس هى اللى غريبة